تعویض گردگیر پلوس
تعویض گردگیر پلوس
CV JOINT چیست؟
خودروهای دیفرانسیل جلو ، بسیاری از خودروهای تمام چرخ و برخی از خودروهای چرخ عقب دارای اتصالات با سرعت ثابت هستند که به آنها CV نیز گفته می شود.
و گیربکس را به محورها و چرخ های محرک متصل می کند.
گردگیرهای لاستیکی یا پلاستیکی که در سر پلوس قرار دارد، از ورود خاک و آب جلوگیری می کنند.
متأسفانه ، این بخشی است که گاهی اوقات شکست می خورد.
در صورت پاره شدن گردگیر پلوس، چربی ممکن است نشت کرده و رطوبت و خاک وارد آن شود.
اگر بدون مراقبت باقی بماند ، تنها یک زمان است که مفصل از عدم روانکاری یا خوردگی خراب شود.
وقتی پارگی گردگیر پلوس اتفاق می افتد ، ممکن است کل محور نیاز به تعویض داشته باشد.
گردگیر پلوس محور CV اغلب عمر یک خودرو را دوام می آورند و در بین مواردی که به عنوان بخشی از تعمیر و نگهداری خودرو نیاز به تعویض دوره ای دارند ، ذکر نمی شوند.
با این حال ، آنها باید حداقل سالی یک بار یا بیشتر در وسایل نقلیه با مسافت زیاد یا وسایلی که تولیدکنندگان آن را خدمات “شدید” توصیف می کنند.
مانند استفاده از خارج از جاده یا شرایط صنعت حمل و نقل ، بازرسی شوند.
از آنجا که گردگیر پلوس های بیرونی بیشتر مستعد پارگی هستند ، بررسی این قسمت ها بسیار مهم است.
تعویض گردگیر پلوس
با این حال ، بسیاری از تعمیرگاه ها توصیه می کنند در صورت پاره شدن صندوق عقب ، کل محور را تعویض کنید.
زیرا ممکن است صدمه ای به مفاصل CV ، محورهای محور و سایر قطعات وارد نشود که ممکن است مشکلات دیگری را به دنبال داشته باشد.
گردگیر پلوس بیرونی (نزدیکترین به چرخ) بیشتر از گردگیر های داخلی مستعد پارگی هستند.
یکی از نشانه های پاره شدن گردگیر پلوس ، لکه های چربی در زیر محور جلو یا چربی است که روی یا اطراف قسمت رو به داخل چرخ پاشیده شده است.
/ دستهبندی نشده / برچسب ها: TPE ها، پلیمرهایی در خدمت نظام سلامت جوامع انسانی, اختلاط لاستیک, اصول نگهداری اورینگ, انواع پکینگ های جک, انواع زیره کفش و خصوصیات آنها, انواع واشر در شیر صنعتی آب, اورینگ, اورینگ اتصالات لوله های پنج لایه, اورینگ در خودروسازی, اورینگ سوزن انژکتور خودرویی, بنبوری لاستیک, پکینگ, پکینگ لاستیکی وایتون سیلیکون ضد اسید ضد روغن, پلی آمید چیست؟, پیستون رینگ و رایدر رینگ, تاریخچه کنترل و تضمین کیفیت, تعریف اورینگ و وظیفه آن در خودرو, تعمیر و نگهداری دستگاه بنبوری, تفاوت لاستیک های طبیعی و مصنوعی, تولید کننده دیافراگم لاستیکی, تولید کننده دیافراگم ماسک, تولید کننده ضربه گیر در شمس آباد, تولید کننده قطعات سیلیکون, تولید کننده قطعات سیلیکونی, تولید کننده قطعات لاستیکی, تولید کننده گردگیر, تولید کننده لاستیک در شمس آباد, تولید کننده لرزه گیر لاستیکی, تولید کننده واشر, تولید و فروش کامپاند لاستیکی در شمس آباد, جعبه اورینگ, چگونگی تعویض اورینگ انژکتور, خدمات بنبوری و غلطک کائوچو, خدمات بنبوری و غلطک کائوچو ، طراحی فرمولاسیون ، کامپاندینگ لاستیک, خرید پکینگ, دستگاه رئومتر با روتور نوساني, دیافراگم لاستیکی, دیافراگم لاستیکی چیست؟, روش اندازه گیری اورینگ, روش تهیه لاستیک طبیعی, ساخت قطعات لاستیکی, ساخت و تولید قطعات لاستیکی, سیلیکون LSR, سیلیکون واشر ساز چیست, شیر پروانه ای, ضربه گیر لرزه گیر لاستیکی, ضربهگیر درب خودرو چیست؟, علائم پارگی گردگیر پلوس, فروش دیافراگم لاستیکی, قالب گیری فشاری سیلیکون, قطعات لاستیکی, قیمت انواع پکینگ, کاربرد انواع واشر, کاربرد اورینگ در خودروسازی, کاربرد اورینگ سوزن انژکتور, کاربردهای اورینگ, کامپاند سازی, کلندرینگ, گردگیر, گردگیر پلوس, گلپیچ چیست؟ تعریف گلپیچ ها, لاستیک PVC چیست؟, لاستیک وایتون, لرزه گیر لاستیک, معرفی لرزه های لاستیکی, معروفترین انواع کامپاند و کاربرد آنها, معیار های انتخاب پکینگ هیدرولیک, مقایسه اورینگ FKM و اورینگ نیتریل(NBR), موارد مورد استفاده پکینگ, نئوپرن چیست و چه انواعی دارد؟, نحوه انتخاب اورینگ, واشر آببندی سیلیکونی (RUBBER GASKET), واشر سرسیلندر, واشر شیر پروانه ای, واشرتخت لاستیکی, واشرها و کاربرد آنها, ورق لاستیکی سیلیکون
دیدگاه
دیدگاهی وارد نشده است.